Min sista barnvaktskväll

Ikväll har jag suttit barnvakt för sista gången med mina tre favorit barn i hela världen. Jag kan nog faktiskt inte ens förklara hur otroligt jobbigt det känns och hur ledsen jag faktiskt är just nu. faktum är att jag har varit ledsen hela dagen nästan. För jag hade ju som sagt min avskeds picknick idag och även fast inte alla kunde komma så fick jag se tre otroligt fina människor som jag lärt känna i London en sista gång och det betyder så mycket för mig att de tog sig tiden att komma. 

För även fast jag hoppas, tror och vill att jag kommer få träffa alla någongång i framtiden så är det ju inget garanterat. Även fast jag gärna vill åka och hälsa på mina vänner i Tyskland tillexempel så är det ju inte något som jag bara kan göra lätt som en plätt. Och även fast både jag och min värdfamilj hoppas och vill att jag ska komma tillbaka och hälsa på dem så är det ju inte heller garanterat och jag vet inte hur länge det kommer dröja. 

Det enda jag vet är att om en vecka bor jag inte i London längre och kommer aldrig att se Martha och Kit varje dag. Jag kommer aldrig sitta barnvakt åt dem, se scooby doo med dem, göra läxor med dem, spela spel, lägga pussel, läsa Bamse och värst av allt är att jag aldrig heller kommer att ha samma nära relation med dem.. För även om jag skulle komma och hälsa på dem t ex runt jul så har de ju en ny au pair som de älskar mer än mig och kanske till och med kommer vara blyga och knappt våga prata med mig.. Sånt kan man ju inte veta men det är otroligt jobbigt att tänka på och veta att om bara en vecka så kommer jag att skiljas från något som känns som mina egna barn, min egen familj och mitt eget hem♥

Det faktiskt helt otroligt vad de har blivit stora sedan den här bilden togs för snart ett år sen. Det var min första barnvakts kväll och de ser så otroligt små ut! Jag skulle verkligen göra vad som helst för dem! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0