Fredagkväll!

En bild på oss från igår. Jag hade hoppats att det skulle finnas fler på facebook vid den här tiden men detta är ändå jag har lyckats hitta,,, bättre än ingenting! 
Idag är det fredag iallafall (va??) och jag är tröttare än någonsin! Trots att jag råkade sova en och en halvtimme på min powernap eftersom jag inte satte igång alarmet utan tidtagar uret istället... 

Men trots trötthet ska jag rycka upp mig och gå ut ikväll med. Det är nämligen så att detta är sista helgen jag kommer kunna gå ut i London (verkar det som) så kände jag att det måste jag ju faktiskt göra! För nästa helg ska pappa sova här på fredagen och mina imorgon och nästa lördag sitter jag barnvakt, och sen finns det ingen fler helg. För fredagen som kommer efter det sitter jag på flyget vid den här tiden. 
Så nu ska jag ta ett djupt andetag och fixa mig lite och sedan hoppas på en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0