Just give me a reason

Idag är det tisdag och jag har varit rent olagligt sed idag och det känns inte bra alls.... fast å andra sidan så var jag väldigt duktig igår och dagen innan det och dagen innan det så jag kanske förkänar att vila lite. Får se det på det sättet så kanske det känns lite bättre iallafall. 

Funderar på att spendera mina sista lediga timmar med att sätta mig i solen och läsa ett tag eller något sånt, det lät inte helt fel. Det enda felet är katten som inte får gå ut och det betyder att jag inte kan ha dörren öppen så jag kan lyssna på musik från inomhus... aja, det kunde ju vara värre! 


Den här låten har spelats på radion två dagar nu och jag älskar den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0