Dreamboys

Det hela började med lite sång álà After Dark. Med andra ord en man klätt ut sig. Efter en sådan start så kan det ju inte bli fel? Se bara själva.... 




Lite så såg det ut, hittade en film dessutom. Visserligen inte från igår precis, men han var där och lite så sog det ut. Nu kan ni ju nästan säga att ni har varit där ni med. Haha. 

Jag säger det igen att det var lätt en av de bästa och roligaste kvällarna i mitt liv! Det är verkligen värt alla kronor så alla tjejer som känner för en kul kväll i London - Boka biljetter!! Jag lovar, ni kommer inte ångra er! Jag skulle lätt fara igen, haha. 

Men nu är det nog med nakenhet, för nu måste jag börja packa och göra mig klar att fara till Birmingham! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0