ZzzZZZzzzzzzzz...

Är helt otroligt trött och det är jag faktiskt väldigt chockad över då jag ändå somnade vid 20 i 12 i natt så det var ju verkligen inte allt för sent heller. Jag har iallafall sovit i 20 minuter och nu så är det dags för mig att vandra till barnens skola. Jag ska nämligen följa med på simningen igen och det känns kul förrutom en sak - jag måste lämna mina tofflor hemma... 

Det är nog det mysigaste jag någonsin har ägt! Jag fick de i julklapp och alltså mina föräldrar tänkte verkligen i rätta banor för jag har ju nämt tidigare hur kallt det är för mina fötter och så - INTE LÄNGRE!!! De är hur underbara som helst och jag älskar dem♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Här skulle det egentligen har varit en bild på dem men eftersom att min kamera, som sagt, är fast i Sverige så går ju inte det. Synd men det överlever vi! Jag ska försöka ta en bild med webbkameran istället..... 

..... jag måste nog öva lite på det där... men inte nu för nu måste jag fara! Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0