Torsdag

Mat. Mat. Mat. Maaaaaat. Mat. Mat. Mat. Mat. Matmatmatmat. Mat. 

Jag är hungrig men det finns ingenting som jag är sugen på att äta... detta är ett stort och jobbigt problem alltså... Fast tonfisk är ju gott.. jag kanske måste kolla och hålla tummarna på att det finns tonfisk. Annars så ska jag nog bege mig ut en stund så att jag inte ligger i sängen hela dagen igen, kanske kika om jag kan hitta en klänning eller något annat fint till imorgon? Äsch, vi får se hur det blir med det. Kanske slutar det med att jag köper Ben&Jerrys... nä, alltså jag måste försöka hålla mig borta från den affären för jag kan inte "slösa" pengar på Ben&Jerrys just nu känner jag. De måste sparas till viktigare saker. 
Snygg idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0