Tisdag

Godmorgon (Goddag) jag påbörjade detta inlägg för en och en halvtimme sedan men råkade somna.. hehe. Då hade jag något jag ville säga om bilden ovan minns jag, dock så kan jag inte för mitt liv komma på vad det var.. Det försvann med mina drömmar. Jag drömde om min pappa, han var här i London och vi skulle åka tunnelbana och sedan tog jag följe med fel pappa och tappade bort min egen så därför var jag tvungen att åka buss från Göteborg till Skellefteå....? Makes no sence. Men när gör drömmar det egentligen. 

Hur som haver (har alltid tyckt att det är en rolig mening eftersom att den låter som "Gud som haver" i barnbönen) En och en halvtimmes sömn gjorde inte så stor skillnad som man skulle kunna tro tyvärr men jag har inte tänkt att lägga mig och sova igen. Istället ska jag läsa Harry Potter, jag är nästan klar med fyran nu och jag vill utöka mitt engelska ordförråd. Det är världens bästa tips förresten till er där ut som vill lära er mer engelska - Läs engelska böcker! Det funkar faktiskt jätte bra! ... Inbillar jag mig iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0