Tisdag

Vaknade med en ny jätte finne och då är det svårt att vara jätte glad. Något måste göras snarast! Några tips??? 

Annars är jag egentligen glad, tiden har äntligen börjat gå snabbt igen vilket jag uppskattar eftersom jag bara vill att det ska bli påsk så att Sofia kan komma. Tiden har ju gått så okritligt sakta sedan jag kom tillbaka till London men nu har den tagit fart igen och det uppskattar jag. Sen kommer det visserligen förmodligen att kännas fett jobbigt när det börjar bli dags för mig att åka hem men det får jag ta då. 

Nu har jag en massa tvätt som ska strykas, orkade (hann) nämligen inte göra det igår så nu ligger det en fet jävla hög och väntar på mig två trappor ner... suck, men måste man så måste man. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0