The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you

Hemlängtan igen - Check! 

Fortsätter det såhär kommer det bli 4 väldigt jobbiga månader... Jag längtar hem hela tiden, mer eller mindre, samtidigt som jag är rädd för att flytta hem igen. Jag undrar hur allt kommer vara, hur allt kommer kännas... Förmodligen ganska precis som förr, fast kanske inte. Det kan ju ha hunnit hända rätt mycket på ett år. Både bra och dåliga saker, och det 'är såklart de dåliga jag är rädd för. Hoppas det inte finns några sånna. Och hoppas att min hemlängtan vill lugna ner sig lite så att jag kan få njuta mina sista månader för snart är det slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0