The international Morgan Freeman day

Idag hörde jag på radion att det var The international Morgan Freeman day idag så istället för musik så spelade det upp olika klipp där han pratar var och varannan minut. Tänk vilken tur att det finns radior! Annars hade jag ju helt missat denna mega viktiga dag! Haha. Tänk vad kul för honom, det är nog mitt mål i livet, att jag ska bli lika känd och omtyckt som honom så att folk bestämmer sig för att det är dags för The international Rebecka Wallgren day. Sikta mot stjärnorna för att hamna vid trädtopparna eller hur var det...? 

Iallafall, så det är Morgon Freeman dagen idag och det ska jag inte göra något alls åt. Bara berätta det för er för att jag inte har något bättre för mig, sedan säga att jag tycker om honom för han är duktig skådespelare, har mysig (hittar inte ordet jag söker) röst och ja... det var typ det. Mina damer och herrar....Morgan Freeman! 



P.S Sen ska jag även passa på att tacka capital radio fm som gav mig något att blogga om. Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0