Söndag

Godmorgon! Idag vaknade jag pigg och utvilad redan halv nio faktiskt och har stannat i sängen och vilat fram tills nu. Det är verkligen himla skönt, att stanna i sängen för man behöver inte gå upp. Jag satt barnvakt igår så det blev en tidig kväll så det kan ju ha något med saken att göra.

Nu är det iallafall dags för mig att ta mig upp ur sängen och klä på mig och kleta lite smink och sånt för jag ska fara och träffa Chistin för lite shopping/prat/fika/promenader ja, vad som helst. Solen skiner i London verkar det som och det gör mig glad. Fick höra av Josefine igår att det ska vara typ 13 grader till veckan, det låter ju för bra för att vara sant men man kan ju alltid hoppas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0