Snölek

Som jag misstänkte så blev det lek i snön efter att jag hämtat dem. Kallt så jag kanppt kunde känna av någon kroppsdel var det också, men kul! Vi gjorde snöänglar och efter mycket hårt arbete (det var nämligen inte så bra kramsnö) så lyckades vi skapa den sötaste snögubben någonsin. Vi gav honom namnet Frosty efter namnet på snögubben i sången "Frosty the snowman...nanananaaa.."

Ikväll var min plan att gå ut med Naz men eftersom att vädret är så kallt och mitt humör inte riktigt är ett fest humör längre så kändes det lika bra att ta det en annan gång, och turligt nog så höll Naz med. Så jag stannar hemma i värmen och kollar på film och ska sedan sussa tidigt har jag planerat. Så skönt! Jag gillar känslan när man verkligen vill ha en lugn och mysig kväll för det är ju så jäkla lätt att ordna. Det är jobbigare när man vill ha en vild och galen och ävertyrlig kväll för det är inte riktigt lika lätt att planera så att man garanterat får det man önskar. Förstår ni vad jag menar? 

Så ikväll är jag glad och nöjd, hade jag bara fått ha Albin här eller så hade nog mitt liv varit fulländat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0