Skala apelsin álà mamma

Kanske är det för att jag är trött men när mamma säger "vänta en sekund" och sedan kommer tillbaka med en apelsin och en kniv längre än henne själv (nåja, nästan) så blev det otroligt rolig och jag skrattade gott tills hon skalat färdigt med sin jätte kniv. 

Ikväll är en bra kväll, jag är glad, jag har fått skratta och känna hopp om framtiden, ok inte riktigt så dramatiskt egentligen men just ikväll mår jag bra och eftersom att mitt humör svänger som aldrig förr så är detta verkligen ett ögonblick att ta vara på så just nu får alla jobbiga känslor och val vänta för ikväll vill jag somna lycklig och utan jobbiga tankar!



Kommentarer
Postat av: amanda

jaa nog är hon ganska fantastisk din lilla mami!

Svar: Otroligt! Inte alla som skulle klara av att skala apelsiner med en kniv större än sig själv:)
Rebecka Wallgren

2013-01-24 @ 21:12:40
URL: http://frokenkoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0