Så var denna tisdag slut

I mitt paket medföljde ju som sagt ett usb med bilder från jul och så. Här är en av mina favoriter! Tagen på julafton, ute i snön med mig, mina bröder och kusiner som tomtar. Blev verkligen glad av den bilden! 

Något annat som gör mig glad är att jag börjar få ordning på min vår = att jag har datum/händelser att se framemot och det är jätte skönt. Det kommer göra allting så mycket bättre känner jag. Redan imorgon börjar faktiskt mitt nya äventyr i London. Jag börjar nämligen jobba på mitt extra jobb som jag kommer ha under dagtid på onsdagar - fredagar. Det känns så himla kul faktiskt! Göra något mer/annat, tjäna lite pengar och sedan blir det ju verkligen inte sämre av att Linda dessutom jobbar där. Så imorgon är det alltså min första dag,... oj oj, hoppas det kommer gå bra! Jag ska öka chanserna till en lyckad första dag genom att gå och lägga mig nu så att jag är pigg imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0