Onsdag

Godmorgon på er! Jag har just kommit tillbaka efter att ha lämnat barnen på skolan. De är lite ledsna just nu för att all snö är borta, jag är bara glad! Tänk om det kunde gå så snabbt för snön att försvinna i Skellefteå? Det vore ju bra. 

Fick förövrigt nästan tårar i ögonen när jag skulle gå och väcka barnen imorse och när jag öppnar dörren så ser jag hur Kit står mitt på golvet nästan helt färdig påklädd (normalt så brukar jag ta ner kläderna till köket och så klär de sig efter frukosten) och ler mot mig och springer sedan och hämtar sin gymnastikpåse som han dessutom har packat helt själv! Vilket han även säger ("Look! I've packed it") Jag kände mig så himla stolt att han gjort allt det själv så jag ville nästan fälla en tår. 
Nu kanske vissa av er tycker att detta inte är så konstigt för en 5 åring att göra, men alla barn är olika och för honom är detta inte en självklarhet. Det var ett bra sätt att börja dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0