Nu börjar det likna vinter!

Nu börjar ju till och med jag kunna säga att det snöar och är snö på marken. Slår vad om att barnen kommer vara överlyckliga nu! De har pratat om snö sedan början av december och blivit överlyckliga för varje snövarning som kommit lite var och varannan helg och sedan blivit ledsna när snön aldrig kommer. 

Jag för min del vill inte ha snö.. det måste ligga någon förbannelse i min bön om att våren ska komma... Kanske talar gudarna tvärtom språk när det gäller väder? Isåfall - Jag önskar att det kunde vara vinter enda till Juni som i Skellefteå och massa massa minus grader. Amen! 

Sådär, hoppas mina böner funkar som jag vill nu istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0