Missing

Tilly är borta och det är jätte hemskt!! Alltså jag har inte sett henne sen jag stängde dörren för att gå och lämna barnen i skolan och nu finns hon ingenstans! Hon ligger säkert (förhoppningsvis) och trycker bakom en bokhylla eller något men jag blir rädd påriktigt... Tänk om hon dött någonstans i huset?? Jag var tvungen att stänga av torktumlaren och kolla så att hon inte låg där. Det gjorde hon tack och lov inte men jag har verkligen ingen aning vars hon kan vara... 

Okej, Tilly om du kommer fram nu så lovar jag att du är förlåten för att du bajsade i mitt rum och vi kan bli "vänner" igen. Okej? Snälla kom fram nu.. 

P.S Tyckte rubriken var passande och lite rolig också (även fast detta faktiskt på allvar inte är kul..) liksom "missing" "misse" Missing kissemisse. Missing. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0