Mina bröder

Detta inlägget vill jag tillägna mina två rekord fina bröder! Alltså det är helt otroligt hur mycket kärlek jag hyser (?) för dessa personer. Lätt bästa "presenterna" jag fått av mina föräldrar för helt allvarligt, hur tråkigt skulle mitt liv inte ha varit utan mina bröder? 

Det här skulle kunna bli ett hur kärleksfullt och känslosamt inlägg som helst för jag sitter med tårar i ögonen av kärlek/lycka/stolthet bara av att se bilden ovan. Det blir inte precis lättare att hålla tårarna inne när Darin sjunger i mitt öra "du är den vackraste jag mött" för just den meningen gör mig väldigt känslosam har jag märkt för jag vill fälla en tår varje gång han sjunger den meningen, vet inte riktigt varför, men det en fin mening och mina bröder skulle lätt få stå på min prispall bland de vackraste jag mött, det skulle bli trångt på den pallen visserligen men mina bröder skulle vara där! 

Så vad jag egentligen,samanfattningsvis (är det ens ett ord?), vill säga är att jag är så glad att jag har mina bröder och att de är precis som de är. Jag är en så jäkla stolt storasyster, tycker egentligen inte om ordet "stolt" i dessa sammanhang men jag är det ändå oavsett om jag gillar ordet eller inte! Jag blir som stolt och glad när jag ser hur det går för dem i livet och hur bra det klarar sig, inte för att jag trodde något annat men förstår ni vad jag menar? Jag är lycklig som har dem och det kommer jag alltid att ha, för det är ju något som är bra med familjemedlemar att oavsett vad som händer så är man alltid en familj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0