Måndag 21 Januari

För en månad sedan var jag hemma, Den ni! Okej, helt ärligt nu, det är inte så kul för er att höra sånt, jag är medveten om det så jag ber om ursäkt men jag kan inte hjälpa det. Så många gånger som jag har sagt att jag ska sluta men ändå inte lyckats, det är för intressant/kul/facinerande för min hjärna.  

Iallafall, Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott, det har jag men jag har dock sovit alldelens för lite känner jag.. så en powernap känns inte helt fel... öööh, vad mer har jag att berätta? Mitt godis råkade ta slut för typ en sekund sedan... typiskt alltså. Men kanske lika bra för nu har jag inget sött att äta. Äsch, jag har inte kul att berätta, jag ska sova och sedan städa så har jag gjort bort allt jag måste. Städa städa varje måndag och så varje jul, det tycker jag är kul... 

(Så sjunger pippi för er som inte visste det. Fast hon sjunger fredag och inte månad om man ska vara noga)
Två bilder från förra året. 1) En suddig bild på mig och Albin trapphuset 2) Världens godaste maträtt! Kyckling i ugn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0