Lördag

Godmorgon! Ja, godmorgon för hur det än må låta så har jag faktiskt just vaknat och ätit lite frukost. Jag kan inte minnas när senast jag sov så här länge, eller om jag ens överhuvudtaget har lovit så här länge någonsin. Halv 4! (Mamma har jag det???) Men jag tror att det kan ha något att göra med att jag har feber, för hela natten har det känts som det och även nu när jag vaknar... så jag har bett Linda att köpa äppeljuice när hon har jobbat klart för jag brukar alltid dricka det när jag har feber och då brukar det på något magiskt sätt kännas bättre. Jag vill nämligen gärna må bättre till ikväll för då ska vi fira Josefine och jag tror det kommer bli så sjukt kul!.... om jag inte har feber vill säga..

Det är verkligen lite mystiskt, hur jag varje gång när jag kommer tillbaka till London efter att ha varit hemma så blir jag sjuk... det är ju verkligen inte roligt men så är det, varje gång har jag blivit sjuk(are än jag redan var i detta fall) suck suck suck. Nu ska jag sova och be böner att Linda hinner köpa äppel jucie till mig. Godnatt!

Trackback
RSS 2.0