Linda 19 år!


Bilder: Frukost, mat mat mat choklad mat, fina Linda, fula Rebecka (jag ser sur ut hela tiden, måste ha tyckt att det var en snygg pose för jag var verkligen inte sur påriktigt), Linda och Rebecka (med sur min), Jag och Linda igen, enda bilden där jag är glad nästan, tjuvstart på middagen (andra/sista bilden där jag är glad) Joan, Linda, paket och Anatol, presentöppning, sur tjej och Linda (igen), Linda och Natacha och slutligen jag och Linda igen och jag misstänker att detta var ett misslyckat försök till en sur min igen. Hehe. 

Okej, det var det. Mest bilder på mig och Linda men hon var ju födelsedagsbarn och jag tycker om att vara med på bild fastän jag blir ful som stryk med mina sura miner. Så kan det gå, Nu ska jag på bio, hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0