Life of Pi



Såg som sagt bio ikväll med Juliane och Joana. Vi såg, som ni kan se, Life of Pi. Den var ganska bra, jag hade trott/hoppats/hört att den skulle vara jätte bra men för min del så stannar den på "bra". Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen mer, den känns rätt svår att förklara på något sätt. Ni får helt enkelt se själva. 

Det trevligaste var iallafall utan tvekan att träffa Juliane och Joana! Utan dem hade nog filmen inte varit så bra alls  för då hade jag inte haft någon att skratta med eller fråga om vad de sa i filmen. Det var nämligen lite svårt att föra ibland pga dialekten. Men tre är starkare än en så det gick bra och vi förstod det mesta. 

Nu ska jag sova, klockan är redan mer än vad jag trodde. Hur kan tiden gå så snabbt ibland..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0