Let it snow, let it snow, let it snow

Idag verkar det snöa i hela England - utom London. Rebeckas skola i Birmingham är stängd och när jag gick med barnen till skolan såg jag en skylt på dörren där de bad oss att hålla utkik på skolans hemsida ifall skolan eventuellt kommer stänga tidigare idag pga snö. Som den snövana norrlänningen jag är så tycker jag verkligen att detta är skrattretande! Jag var tvungen att kväva en skrattattack när vi såg på nyheterna imorse och en reporter stod i sydvästra England bland snön och pratade om hur galet det var och visade hur mycket snö som fallit genom att trampa i den nyfallna snön.... snön täckte knappt överdelen av hennes fot. OOOOj så mycket snö! 

Tittade just ut genom fönstret och såg att det faktiskt har börjat snöa i London också. eller snöa och snöa. Det snöar ungefär lika mycket som när jag var hemma i oktober, hehe. Vi får väl se vad som händer under dagen. 

Skellefteå 22 oktober = London 18 Januari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0