Les Miserables

Vi såg på Les Miserables som jag har hört jätte mycket om på radion så jag har velat se den ett tag, inte för att jag egentligen för att jag har vetat vad den handlar om men för att alla verkar tycka att den är bra och det låter oftast väldigt lovande i mina öron. Så den såg vi iallafall och den var väldigt bra! Jag hade inte förstått att de skulle sjunga hela tiden i pricip och det var ganska kul - men lite konstigt. Lite svårt var det också för det var svårare att fokusera och förstå vad det var de pratade om. Lite på samma sätt som i Shakespeare när de pratar i dikter ungefär. 

Men jag lyckades hålla mig fokuserad trots att jag alltid får ont i min bakdel när jag ser på bio eftersom att jag aldrig kan få sitta bekvämt... Jag fällde några tårar och skrattade ett par gånger, för det fanns nämligen komiska delar också även fast det mesta bara är tragiskt och hemskt. Så har ni möjlighet så tycker jag att ni ska se den! Jag skulle gärna se den igen, fast inte nu, för nu ska jag sova - Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0