Jedward's big adventure


Är det någon som känner igen dessa? Jag gör, och jag har kollat på dem varje morgon hela veckan.... jobbigare männsikor får man leta efter! Ursäkta, men alltså de är verkligen otroligt jobbiga. Visserligen kan det vara så att de överdrivet lite för programets skull (mycket möjligt) men jag minns att jag tyckte det redan när vi såg dem i Eurovision songcontest och efter att ha kollat på dem varje morgon i fem dagar står jag ännu fastare vid mitt beslut. 

Jag står även ännu fastare vid vad vi sa då vi såg dem "Tänk vilket jobb att vara deras mamma när de var små" Ojojoj... om de är såhär nu hur var de då inte när de var små?? Tänk om jag var au pair till John och Edward 5 år gamla.... oj... nej, tack och lov att jag slapp det, jag hade inte haft mycket energi över isåfall misstänker jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0