Jävla rävar!

Detta (↑) är en syn som jag möts av väldigt ofta sedan jag flyttade till London. Jag tycker fortfarande att det är märkligt att jag sett ca 102 rävar i London och 2 i Sverige. Rävarna gör ju dock inte så mycket, de springer iväg så fort de ser någon utan smyger mest runt på gårdarna och det brukar jag kolla på när jag sitter på toa. Kul info, men det är ofta någon slags djur show som pågår utanför. Katter, hundar, ekorrar och rävar är de vanligaste aktörerna. Den senaste tiden har det varit mest rävar. 

Men, som ni kan se i rubriken, så låter jag rätt arg på rävarna. Varför är jag det om de nu inte gör så mycket? Jo, saken är det att de gör inte så mycket MEN om det gör något så är det att yla (eller vad man nu kallar rävarnas läte) och det är nog det mest jobbiga, störiga och irriternade läte jag vet och i natt ylade de utan stopp. Som om de övade inför rävarnas lucia eller något. Detta störde mig och min sömn otroligt mycket! Och nu på morgonen, när jag tänkte ta en powernap, så skriker de lika mycket... HÅLL KÄFTEN FÖR FAN JAG VILL SOVA!!! Hoppas de förstår buskapet och kniper igen så att jag kan få sova. Jävla rävar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0