Harry Potter sedan sova.

Jag har tagit mig an en ny årsresumé (gud vad jag tjatar om den..) för jag känner verkligen att jag vill göra en! Punkt. Dock blev jag lite för trött för att kunna avsluta den redan ikväll, började nämligen lite senare än tänkt. Så nu ska jag vara avsluta mitt kapitel i Harry Potter och sedan krya ner under täcket och sova sött. 

Imorgon börjar barnen skola = tillbaka till rutinerna vilket känns otroligt skönt! Förhoppningsvis kan det, på något magiskt sätt, få mig mer "på plats" i London igen. Har nämligen fortfarande svårt att landa här och längtar hem så otroligt mycket, men jag anar ett ljus i tunneln och jag har ju, tack och lov, fina vänner och barn här som gör allting så mycket lättare. Även när det är svårt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0