Harry Potter Harry Harry Potter

Alltså ni får ursäkta att jag skriver så mycket om Harry Potter just nu men jag är verkligen uppslukad av boken just nu. Det händer inte så ofta, men nu händer det och ni får lida av att jag pratar om Harry hela tiden. Sen lyssnar jag ju som sagt på soundtrack samtidigt för att göra det hela ännu lite bättre och eftersom det är blandat från alla 8 filmer så blir jag stup i kvarten sugen på att se film 5,6,7,8 för de har jag sett minst gånger. Måste nog ta och se dem snart innan jag sprängs tror. Får försöka styra ihop ett Harry Potter maraton med start på 5de filmen (annars orkar man aldrig) med någon som vill, annars kollar jag ensam! 

Nog om Harry Potter, jag ska försöka så gott jag kan att hålla honom utanför bloggen, jag har faktiskt viktigare saker för mig just nu. Det finns som sagt en viktig födelsedag som lurar runt hörnet och jag måste ta och komma på en present snarast annars har vi ett problem och jag kommer få stämpeln som "dåligaste kompisen 2013"... och det är ju inte en titel jag vill gå och bära på direkt... som tur är så har jag en ide, men den behövs funderas på... kan tyvärr inte berätta mer än så för jag vet att födelsedags barnet klickar in på denna sida lite då och då och kan med hjälp av google translate läsa vad jag skriver trots att jag skriver på svenska. 

En annan viktig sak som jag har tänkt göra är att planera mina kommande 4-5 månader. Vad jag vill/måste/ska hinna göra innan jag åker hem - hur mycket pengar jag måste spara och hur det ska göras osv. Inte så kul egentligen fast kanske ändå. Det måste göras iallafall och ju fortare desto bättre för som sagt, det sista jag vill är att åka hem missnöjd med mitt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0