Godnatt!

Är helt jätte trött. Som jag nämnde tidigare så har tiden börjat gå snabbt och ja, det fortsätter den göra, åtminstonde kännas snabbare när jag tänker på allt som kan hinna hända och hur snabbt det går mellan veckorna. Läget ser iallafall ljust ut just nu, mitt största problem är väl min födelsedag typ, haha! 

Ska även klura ut vilket flyg jag borde ta hem snart så att det blir så billigt som möjligt osv. Det vore så himla underbart ifall flyg funkade på samma sätt som tåg så att man kunde köpa biljetten samma dag eller något. Jag har så svårt att förstå det här mer att boka flera månader i förväg men jag vet ju att man måste så. 

Nu ska jag och min tårtfyllda mage sova. Min värdpappa fyller nämligen år idag så ikväll har vi ätit god mat och massa tårta/kaka/cupcakes... uääääk, eller alltså det var gudomligt gott, uääk:et var för min överfyllda mage... Så nu ska jag sova och imorgon är det onsdag = snart helg. Tänkt vad underbart om jag kunde tänka så när jag ska gå i skolan igen? För här är det så, att när det är onsdag så är det snart helg, när jag gick i skolan var det knappt nära till helg när det var torsdag. Dagarna går verkligen mycket mycket snabbare här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0