Godmorgon vänner!

Godmorgon!

Denna morgon var inte den lättaste och det är ju aldrig särskilt kul, men jag har ju haft det lätt på morgonen sedan jag kom tillbaka efter jul så någon gång ska väl vara jobbigare. Är helt slut iallafall, det tar verkligen på krafterna när de inte riktigt vill lyssna så att jag måste vara bestämd. Tur att de är världens finaste ändå! Vi har en lek på väg till skolan som skulle kunna kallas "Mr.Bean är min morfar" eller "Vilken bil har mr.Bean/min morfar" Haha. Låter det som en kul lek? Det går helt enkelt ut på att man ska bestämma vilka bilar som är mr.Beans nya bil och anledningen att man vet det är för att det är ens morfar. Något sånt. Det är faktiskt roligare än det låter. 

Idag har jag iallafall lite saker jag måste ta itu med! 

1) Gå och försäkra mig om att min gymkort ska funka från och med imorgon
2) Åka in till London och hämta mitt id-kort hos svenska ambassaden
3) Möta Wendela och fara till en svensk mataffär!! 

Okej, det lät inte så mycket längre men jag tror att jag har glömt något faktiskt.. Nä, bara att jag måste skriva CV. Usch, jag hatar det! Men vill jag har ett liv och en framtid så måste jag, så det är bara att kämpa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0