Godmorgon!

I natt har jag sovit ca 13 timmar. Vaknade för ungefär en timme sedan? En och en halv kanske. Och jag somnade kvart i tolv. Tror inte jag någonsin har sovit så mycket under en och samma natt förut. Rekord! Wiho! 

Detta gjorde dock att jag kände mig aningens stressad för vars min dag skulle ta vägen, men det är lugnt. Jag och Linda ska fara och typ basta och sånt. Känns helt lagom anstängande för jag är trött. Förstår inte riktigt hur det går ihop egentligen men jag tror att det kan bli så om man sover för länge? Det känns som att det har hänt mig förr. 


Kom förresten på att jag faktiskt vaknade typ kvart över nio av att Kit sprang runt och lyssnade på den här låten. De älskar verkligen Alvin och gänget och tycker att det är så roligt med rösterna. Samma sak med Tom the cat eller vad han heter? Den där appen iallafall, guuud vad de älskar honom. De kan seriöst sitta där i timmar och säga "You're stupid" och lyssna på honom säga det igen. Jätte roligt indeed.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0