GLASSDAGS!!

Jag är nu hemma efter att ha varit och jobbat i två timmar på Lindas jobb (Linda ringde imorse och frågade om jag kunde hjälpa till idag) och blivit lite rikare på pengar SAMT en tysk korv + pommes och dessutom fått ett extra jobb. Eller, ännu mer korrekt - jag är deras extra anställda som de kan ringa ifall de behöver extra hjälp någon dag. Detta pga att jag redan har ett jobb och ej kan jobba säkert de tider som de har öppet. 

Men det är ju jätte bra, jag hoppas att det går jätte bra för dem. Dels för att de var trevliga och så, men sen även för att jag ska få så mycket extra jobb som möjligt, hehe. Jag firar detta med glass iallafall.... innan jag ska hämta barnen om 30 min. Ben&Jerrys - när du behöver en stund för dig själv! Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0