För din skull Pappa

Igår fick jag tipset om att pratat med Sandro. Jag hade ingen aning om vem det var men fick förklarat att han spelade i Tottenham och då var det ingen tvekan, alla som känner min pappa vet nämligen att hans hjärta slår ett extra slag för Tottenham så jag kände att givetvis måste jag prata med honom då och sedan ta en bild så att jag kan visa pappa. Han var väldigt trevlig och inte lika dryg som flera av arsenalspelarna var är min största uppfattning och jag fick ta en bild så nu har jag bevis och får en stolt pappa. 

Synd bara att det inte känns  speciellt för mig eftersom att jag inte hade någon aning (och har egentligen fortfarande ingen aning) om vem han är. Men äh, min pappa och mina bröder fick bli glada åt mig istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0