Finally!

Sådärja, nu var äntligen min årsresumering klar. Inte som det var tänkt men nu har jag något att titta tillbaka på om jag vill minnas 2012 snabbt. Perfekt. 

Annars så har dagen rullat på i ganska sakta mak faktiskt måste jag säga. Typ som bloggen, ursäkta för det men jag är som sagt hemsjuk (?) haha, homesick/har hemlängtan/längtar hem NI FATTAR och då är det extra svårt att hitta roliga saker att berätta så gör en beredda på ett tragisk och känslosamt inlägg snart för jag känner att det är på väg... Sen blir saker och ting inte bättre av att jag dessutom glömde min kamera i Skellefteå... hehe. Lätt ett av de värsta ögonblicken i mitt liv (skoja) när jag satt halvsovandes i bilen påväg till flygplatsen och kommer på, när vi nästan är framme, att jag glömde kameran i mitt rum. Nästan lika jobbigt som när jag sist på kom på att jag glömt äta palt när flygplanet var påväg att lyfta från Skellefteå. Palten var jobbigare. Jag skulle med andra ord lätt sälja min kamera för en palt om jag var riktigt sugen! Ok, det vore nog ett lite väl högt pris för en palt även om min kamera suger... 

Jag äter glass nu förresten, för er som undrar. För jag var jätte sugen, det var väldigt länge sedan jag åt glass (ok, en vecka sedan..) och de hade Ben&Jerrys i frysen.. 
Från en annan gång då jag åt glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0