Ett brev...

Nyss (för 20 minuter sedan) när jag stod och ordnade lunch till mig själv så hörde jag en duns från övervåningen, både jag och Tilly blev rädda! Jag trodde att någon bryitit sig in i huset eller något... sen kom jag på att det ibland kan låta otäckt när brevbäraren lämnar brev. Så jag sprang upp och kollade (aningens tvekande dock som den fega människa jag är - tänk om någon skulle stå där??) och mycket riktigt, på golvet låg en hög med brev men inte vilka brev som helst utan ett stort brev/paket till mig från Sverige. Gissa tre gånger vad som var i...? 


Jag antar att ni gissade på kameran? Det gjorde jag med, men det första jag såg var... 

En bamse tidning!♥

Jag hade nämligen sagt till mamma att jag saknar bamske så mycket när vi spelar bamse memoryt som jag gav till Kit när jag flyttade hit. Och nu har jag en bamse tidning här så jag behöver inte sakna bamse och hans vänner mer! 

Jag tittade vidare och hittade.... inte kameran utan två tandborstar. 

Detta har också en förklarning. Ni kanske tänker "Meh, det finns väl tandborstar i London också hallåååå???" Jo, det gör det MEN inte dessa och inte heller några liknade. Med andra ord så finns det inte några som jag riktigt känner att jag tycker om. Jag älskar att borsta tänderna och då är det viktigt att man har den rätta tandborsten. Detta hade jag också sagt till mamma, och faktiskt bett henne att skicka med en tandborste. Sen fick jag två, hihi lyyyyx. 

Jag granskade brevets innehåll ännu noggrannare (svårt ord) och fann en massa dumle (de är slut nu...fan) men ännu ingen kamera?? Började nästan undra om mamma glömt bort den. Det skulle nämligen inte vara första gången, min mamma är ganska duktig på att glömma saker. Det som är bra med det är att jag alltid kan skylla på mina gener när jag glömmer saker. Hehe... 

Så efter att med glädje hittat dumle tänkte jag att det nu borde vara dags att hitta en kamera, men icket. Istället så hittade jag ett USB med bilder från julen och så. Detta hade jag också efterfrågat då jag själv inte hade tagit så många bilder från julen och så. 

Och slutligen, inlindad i en ICA maxi påse hittade jag den, min kamera. Lika trasig som jag lämnade den!
Det enda som är dåligt med att den är tillbaka är att jag inte längre har en ursäkt för att jag inte har nya bilder att visa........ men jag ska göra mitt bästa och det är ju skönt att veta att jag kan ta bilder igen. Har verkligen varit lite jobbigt dessa, snart, två veckor utan kamera. 

Det blev ett långt inlägg. Nu ska jag läsa Bamse och sedan måste jag nog försöka ta mig mig till gymmet men det kändes otroligt jobbigt idag... vi får se hur det blir. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love you / Elina

2013-01-15 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0