Dags att sova

Hade tänkt/trott att det skulle bli en tidigt kväll för mig ikväll men det var innan jag började prata med Sofie och när man inte har fått pratat med sin bästa vän på ca 3 veckor så finns det rätt mycket att säga så det dröjde inte länge (alldelens för lite) innan klockan gick från att vara nio till halv tolv... 

Men bättre sent än aldrig så ska jag sova nu iallafall. Har ändå inte fått höra något från jobbet så jag börjar misstänka att jag inte kommer få jobba alls, vilket suger men jag ska nog överleva! 

Hoppas att allt är bra med er förresten, det glömmer jag ofta bort att säga. Inte för att man egentligen behöver det men det är ju trevligt tycker jag, hoppas ni tycker det också annars får ni väl be mig att hålla tyst. Det ska jag göra ändå just nu iallafall, Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0