Bio - igen!

Godkväll! Jag sitter och fryser, är faktiskt rädd att jag håller på att få feber igen.... hoppas jag slipper! Men jag ska inte sitta här och frysa länge till utan jag ska ut och frysa istället (som om det vore bättre..) fast sedan ska jag in i en bio salong och se på någon film med Juliane och Joana. Det blir kul! 

Det är ju så himla bra att på biosalongen som ligger en ca 10 minuters promenad från mig bara kostar 5 pund! 5 pund! För vilken film som helst!!! Det är faktiskt helt sjukt. Går man till en ODEON salong (eller vad det nu heter, kan inte någon annan biosalong än Peckham Plex) så måste man betala typ 11 eller något. 

MEN OJ! Nu såg jag att klockan snart är halv och bion börjar 20 i tror jag!! Himmel och pannkaka. Hejdå!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0