Bättre lycka denna gång

Nu är jag redo och ska börja färdas mot tåget och sedan jobb. Hoppas på bättre lycka denna dag, för det vore ju förargligt ifall jag skulle ha missuppfattat en gång till.... då kan man ju börja fråga sig om jag är svåra hjärnskador eller så. 

Jag tror förresten att jag dessutom är mycket piggare idag (jag har inte bestämt mig än, men jag tror det) och det är ju jätte bra! För det vore ju inte bra om jag skulle råka somna.. men man blir pigg av frisk luft och det får jag när jag går till tåget och från tunnelbanan så det bör funka utmärkt och förhoppningsvis slipper jag somna vilket vore ytterst pinsamt.. 

Nä! Nu kan jag inte sitta här längre. Tåget går 10.09 och eftersom att jag ska försöka vara på plats halv 11 så måste jag hinna med det tåget. Önska mig lycka till på riktigt idag nu då, hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0