Barnvakt

Ikväll sitter jag/har jag suttit barnvakt och det passade mig utmärkt! Särskilt nu när barnen sover för det betyder att jag äntligen ska få kolla på Harry (jag vet att jag sa att jag inte skulle nämna honom mer, förlåt förlåt) och äta glass och fruktsallad. Det sistnämnda är visserligen redan slut... typiskt. Nåja. 

Det enda som förstörde min kväll var katt jävlen som bestämde sig för att det skulle vara roligt att lägga fetaste kabeln på mitt golv.............................................................................stinker så jävla illa! Eller, det stank så jävla illa tills att jag dränkte mattan (ja, mitt golv är ju dessutom en matta!) i mattmedel eller vad det nu kallas. Nu luktar det rengörningsmedel blandat med bajs. Mums. 

Aja, Harry som sagt. Plus att öppna fönstret, det borde göra susen!

Här var vi vänner... det är vi inte nu. Men det tror Tilly, men om hon tror att jag vill leka med henne efter att hon förpestat mitt rum så tror hon fel. Det vill jag inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0