Barnvakt

Det blev en eftermiddag på simhallen med Linda och alltså det är ju verkligen jobbigt att simma! Glömmer som alltid bort det, ska försöka komma ihåg det från och med nu.

Ikväll blir ännu en lugn kväll eftersom jag ska sitta barnvakt, oturligt nog så är jag sugen att gå ut ikväll. Typiskt va? Igår när jag kunde gå ut så ville jag inte men ikväll när jag inte kan så vill jag. Jobbigt indeed... Men det finns inte mycket att göra åt saken, jag har köpt jordgubbar och choklad så jag ska nog klara mig fint ändå. 
Tycker om den här bilden, fast den är jätte rolig också för jag kan inte låta bli att tycka att det ser ut som att mina ögon är hälften så små som de normalt är. Har väldigt små ögon alltid men de ser liksom extra små ut på just denna bild. Men iallafall, fin bild och fin vän från förra veckan. 

(Glömde visst att publicera detta inlägg insåg jag nyss...hehe. Woups!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0