Bara massa kärlek

Ikväll har jag hunnit pratat med bland andra Angelica och henne saknar jag jätte mycket. Kände det extra mycket ikväll, visst är det typiskt att jag skulle bestämma mig att flytta till London just när vi börjat umgås igen? Vars var det en vettig tanke egentligen? Den frågan ställer jag mig ofta men det finns väl någon mening med att gjorde som jag gjorde. Även fast det suger att sakna sina vänner.. 

ANNARS så har jag haft en väldigt stressig, tröttsam, krävande men ändå rolig kväll med alla tre barnen. Föräldrarna var nämligen på jobb och annat men det passade egentligen väldigt bra då det nalkas födelsedagar för föräldrarna, den första redan imorgon. Så vi satte oss och passade på att göra massa kort som pappan ska få imorgon, även mamman också för vi har tänkt lite finurligt ska ni få höra. Vi (jag) har planerat att försöka lära dem (Martha och Kit) att spela "Happy Birthday" på gitarr och piano (Joe kan redan på fiol så han kanske ska vara med också) men eftersom att vi aldrig skulle ha hunnit det tills imorgon så spelar vi på mammans födelsedag (OM vi lyckas alltså, jag hoppas det!) och så får mamman och pappan korten imorgon eftersom Martha och Kit gör ett kort till båda då det ändå bara är ca två veckors mellan rum. 

Spännande spännande. Särskilt det där med musiken. Det enda jag kan spela på en gitarr är smoke on the water och ett fusk g ackord och nu ska jag LÄRA UT Happy Birthday... ojoj, undrar om jag har tagit vatten över huvudet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0