7 månader!

Idag firar jag och London 7 månader tillsammans (nej, jag kommer inte sluta påminna er om sånt) Jag har firat detta med att vakna bakis men sedan beställa pizza och må bra igen och sedan promenera runt i London i kylan, det är verkligen helt galet kallt! Ni förstår inte!! Burrr.... 

Vi hade iallafall en jätte kul kväll igår med aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasgod middag och misslyckad choklade fondue (?) men choklad är choklad så det var självklart gott ändå! Sedan begav vi oss ut på en liten runda runt Camden town innan vi tillslut stannade på Lindas favorit pub - och jag börjar förstå varför.

Och som ni kanske redan förstod i början av detta inlägg så blev det inte att jag for till Cambridge, tråkigt nog. Men jag har haft en bra dag ändå! Ska visa bilder från igår snart, så fort jag fått alla från Linda. 

Tills vidare får ni två bilder från instagram (rebeckawallgren) 1. Födelsedagsfrukosten som jag kom med på morgonen 2. Jag och födelsedagsbarnet själv någon gång under kvällen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0