2013!

Nytt år och jag har fattat ett viktigt beslut - jag åker inte tillbaka till London! Jag vill inte, jag känner det nu när jag är hemma hur less jag egentligen var och allt och efter att ha insett det blir det svårt att åka tillbaka.. Jag känner mig klar och jag vill verkligen bara vara hemma. Vem behöver London när man har Skellefteå liksom???

Okej, nu är det slut på det roliga. Jag skojas, jag ska visst tillbaka till London om två dagar... men jag skojade inte om att jag känner mig klar och att jag bara vill stanna hemma. Det känns förbannat jobbigt att åka tillbaka om jag ska vara ärlig... Jag har känt så hela tiden under dessa 2 veckor som jag varit hemma, utom första dagen. Sen känns det inte heller som att jag ska tillbaka, det känns som att jag har flyttat hem påriktigt. Fast så är det ju inte. Så nu vet ni det, jag börjar mitt år med att redan nu kolla på flyg hem från London så att jag kan få veta när jag flyttar tillbaka. Fast det är länge kvar... tur att mamma ska komma så att jag har något att se framemot!

Okej, nu har jag sagt det och det känns skönt. Skönt att lätta på hjärtat så att ni alla vet hur jag tänker och känner om just detta. Det känns bra att dela med mig av det, det känns som att ni alla känner mig mycket bättre nu, mycket djupare. Som om vi är bästa vänner. Nu känner ni mig från insidan och ut. Året har just börjat och jag har redan massa nya kompisar, vad kul!
 
Okej, för fan, skärpning. Jag har väl snart inga vänner kvar om jag låter så där... Skärpning nu! 

Jag är hungirg, trots att jag för ovanlighetens skull åt mat i natt! Det händer fan inte allt för ofta alltså.... men nu är jag hungrig igen och magen bara vrider sig....aj. Mat. Maaaaaaat. Mat.

Okej, (såg just att jag typ har börjat alla meningar med "okej," jag gör nog det rätt ofta när jag tänker efter..) Jag är nog i behov att socialt umgänge (och mat) eftersom jag skriver utan anledningar, det brukar vara ett tecken på sällskapsbrist för mig, så jag ska sätta mig och äta frukost (eller mat, alltså riktigt mat) och tvinga min mamma eller någon bror att prata lite med mig. Ska resumera året senare så vi hörs då, Längtar ni lika mycket som jag??? Fan, okej, hejdå!


Snodde en bild från instagram på mig och Jesper från igår!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0