07-01-13

Godmorgon! Idag är det måndag och en ny vecka = slut på ledigheten och dags för verkligheten. Det känns sådär, både bra och dåligt. Dåligt för att det är skönt att vara ledig men bra för att jag trots allt gillar rutiner ändå, särskilt här i London. Idag är det jobb hela dagen som väntas eftersom att barnen inte börjar skolan förrän imorgon men Lucy, som är lärare, måste vara på skolan för att förbereda. 

Men, idag är det även något annat som händer.. Det är nämligen så att min fina vän Marcus fyller 18 år idag! Så Grattis finaste Marcus! Hoppas att du får världens bästa dag och jag är så ledsen att jag inte kan vara där.. Kram!♥

Synd att jag har så få bilder på födelsedagsbarnet bara.. Tur att jag gillar denna ganska så mycket då! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0