05-01-13

Godmorgon! Igår somnade jag snabbare än att jag hann säga mitt egna namn efter att ha pratat med Sofia i närmare 3 timmar på skype. Jag säger det ännu en gång - skype måste vara världens bästa uppfinning!

Att prata med Sofia gjorde mig jätte glad på många sätt, dels för att jag inte pratat med henne på länge eftersom att hon var utomlands under hela tiden jag var hemma över jul men sen blev jag också glad för vi bestämde nu, mer seriöst att hon ska komma och hälsa på mig i vår och jag är så glad så det bara bubblar i kroppen nästan. Åh vad kul det ska bli! Kan det inte bli mars eller så typ nu???? Fast nej förresten, för då betyder det ju att jag bara har ca 2 månader kvar och jag har mycket som ska hinnas med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0