Tunisien 2008

När jag letade bilder på Sofia i förrgår så hittade jag även en massa (ok, "några") bilder från när vi var i Tunisien och jag fick genast en enorm flashback! "Allting kom tillbaka till mig". Haha! Met sjukaste var ändå när jag skulle skriva rubriken och insåg att det var 2008 som denna resa ägde rum och att jag då bara var blott 14 år gammal!! Det betyder att detta nästan är 5 år sedan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow. Tiden alltså. Tiden.

Denna resa började jag även tänka på för faktiskt exakt en vecka sedan när jag och Rebecka var i Covent Garden och de helt plötsligt började spela La Bomba som spelades lite hela tiden under våran vistelse. 

En kul resa var det iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0