Lovet är slut, hurra hurra hurra! (sång)

Från i lördags. Haha, så himla kul bild! Sen älskar jag förövrigt min nya kavaj som ni ser på bilden. Jag äger inte mycket grönt, faktum är att denna kavaj nog är det första gröna plagget i min garderob (!!) OK, jag kom just på en annan tröja, så jag skojade visst. Nåja, nummer två iallafall. 

 Annars så är det måndag igen och det är slut på lovet (deras lov såklart, jag har ju aldrig lov) hade detta varit under min tid som elev hade jag gråtit krokodiltårar för att skolan började om idag och jag inte fick vara ledig längre, men nu är det nästan tvärtom, jag gråter krokodiltårar när de får lov och blir överlycklig när skolan börjar om! Anledning? - jo, jag tycker som sagt inte riktigt om att jobba på lov utan föredrar när jag har lite rutin och tider på mitt arbete, eller åtminstonde vet hur min dag ser ut. Så nu ska jag jobba igen, yeey! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0