Harlem Shake!

Godmorgon! Idag är en sån dag när jag gärna hade stannat i sängen liiiite längre, men nej, inte det. Jag har en halv stressig dag framför mig är jag rädd, men det känns kul! 

Gårkvällen var riktigt kul och det kul att få gå ut med Clara, det händer ju inte så ofta precis. Vi hamnade på Koko iallafall vilket var väldigt kul, jag har inte varit där förr utan har bara hört andra prata om det. Det var faktiskt väldigt coolt ställe måste jag säga eftersom att det var en gammal teater så hela byggnaden var ju som annorlunda. Sen var det jätte roligt för mitt i allt började de spela Harlem Shake låten och jag och Linda blev halvt galna eftersom vi har tänkt att vara med i en Harlem Shake (vad säger man?) idag, det är iallafall det som är planen, så det var ju riktigt tajmat att den skulle spelas! 

Om ni inte vet vad Harlem Shake är, det visste inte jag riktigt förrän igår hehe, så kolla här! Hahah! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0