Fredag

Oj så skönt det var med sovmorgon! Att liksom ha möjligheten att bara stanna i sängen framtills nu på en fredag, hallelujah! Men nu är det dags för annat, jag har lite saker att ta itu med idag så jag kan inte ligga på latsidan (hehe, höll på att skriva "latkanten" men det hade ju blivit lite fel) 

Bland annat så ska jag försöka göra mig en mask - ja, göra! Ni förstår att på lördag vankas det maskerad verkar det som och eftersom jag är fattig som en kyrkråtta och måste spara pengar så tror jag inte riktigt att min ekonomi tillåter mig att köpa en mask tyvärr.... bara i absoluta nödfall om min egengjorda skulle sluta i katastrof tillexempel för utan mask kommer jag inte in. Så det ska jag bland annat sysselsätta mig med idag, men först - frukost! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0