Väntar på Christin!

Jag känner mig så himla glad, duktig och nöjd med mig själv! Inte nog med att jag städade alla skåp och rensade i pysselhörnan och strök och vek kläder utan jag städade huset lite lätt också, och även fast jag säger "lite lätt" så tar det tid då det är ett rätt stort hus.. Men nu är allting klart och skinande rent tills familjen kommer hem. Det var himla skönt att få det gjort idag för jag är inte helt säker om de kommer hem imorgon eller på måndag och inte heller vilka tider det gäller så det är ju skönare att ha det gjort så att det inte visar sig att de kommer hem imorgon på morgonen och så står jag där och städar. Ni fattar. 

Nu väntar jag iallafall på att få ett sms från Christin så jag kan fara och möta henne. Vi ska nämligen ställa alkoholen på hyllan och istället äta pizza, glass, se film, prata blablabla, himla mysigt! och det är ju bäst att passa på när vi faktiskt har ett helt hus för oss själva för det är ju inte alltid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0